yine işte

eskiden olsa gidiyom ben diye ağlardım da şimdi gerek duymuyorum. yurtsuzum ben. yeminle bak. hani hiç bi ülkenin vatandaşlığa kabul etmediği kırıklar var ya, onların yerli turist haliyim. çanakkale'ye geldim, kimsenin haberi olmadan gidiyorum. gelmeden önce bi kişi bile sormamıştı zati "ne zaman geliyon bea, özledik?" diye falan, böyle piç gibi yaşayıp gidiyorum. ankara'ya gitçem işte sabah, kimse hadi şu gelse diye beklemiyo. gerek yok böyle atraksiyonlara, yani gidiyorum diye üzülmeme, gidicem gelicem, gidicem gelicem.



phantom menace'ın en iyi kısmı yarış bence.

5 yorum:

  1. sen çanakkale dedikçe benim içim gidiyor ama..Bütün yazımı oralarda geçirebilcek kadar çok seviyorum ben orayı.. Hele ki Seddülbahiri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bütün yazımı geçirecek kadar sevmiyorum da güzel yine de.

      Sil
  2. Gerçekten üzülüyo musun buna?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçkin gideli kaç gün oldu daha, neler diyosun, düşün işte.

      Sil
  3. o piçliği de hatta hiçliği de çok iyi bilirim. bazen kendim isterim. bazen de ne istediğimi bilmem. öyle işte. ^^

    YanıtlaSil

buraya bakarlar