megan fox masumdur

sabah uyandım, 12.30 falandı, kendime kahvaltı hazırlarken bi yandan müzik dinleyip bi yandan da sesi kısık tv den megan fox röpartajını (saba tümer ile olan) izliyodum, megan fox'u izliyodum. sonra bi altyazı dikkatimi çekti, "buraya gelmeden önce İstanbul'u kasaba sanıyordum, öyle değilmiş, burada sanayi vs vs de varmış." gibisinden bi şey. a ha dedim çevirmen town duyduğu gibi kasaba demiş, ilkokul 4 ingilizce kitaplarında resimli kelime anlamı bölümünde town'ın karşısında tavuklu sokakları olan bi yerleşim yeri oluyor genelde, onun suçu yok. ha belki amaç ilgi çekmekti bilemem de town sadece kasaba değil, izlediğim filmlerden, okuduğum kitaplardan bunu anladım. ufacık tefecik, içi dolu turşucuk şehirlere de town deniyor, mülki haritada isimlendirmiyolar sonuçta. işte böyle bi şeyler, daha fazla yazmaya üşendim.


bi de istanbul'a nasıl kasaba der diye feryat fügan edenler, güzelim kızı yerden yere vuranlar var, onlar taş olacaktır büyük bi ihtimalle.


öf öyle.



15 yorum:

  1. Çok süper de, avrupalılar daha iyi geliyo bünyeye. Bi çiğlik var amerikan holivutunda. Mesela kristen dunst, asil insan. Belli ki 'küçük amerikan kasabasından' gelmemiş, belli ki alman, belli ki kitap okumuşluğu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirsten da çok güzel evet. ben herhangi birisini tutmuyorum, belki kemik abla Nicole Kidman. Megan Fox aynı röportajda "kitap okuyor musunuz?" sorusuna, "elime kitap alıp okumuyorum ama ipad imden okuyorum" dedi.

      Sil
  2. Valla ben de tutmuyorum birini. Attım örneği. Bunu nası anlatırım bilmiyom Megan Fox seksi- Kirsten Dunst hem seksi hem de insan gibi, 7 saniyede bi seks düşünmemiz gerekmiyo gibi. Diğeri silikon gibi. Hadi değiştireyim örneği böyle sanki taraf tutuyoz gibi oldu, ben anlatamıyom tam. Düşüneyim, bak yine avrupalı monica bellucci. Küçük amerikan şehrinden çıkan kızlara menajer olmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ya yemişim nufüs suretini, babası alman, ayrıca christian camargo da amerikan sözde ama değil. Genlerini sevdiğimin insanları. Megan Fox CANDIR. Hayvan gibi seksidir. Ama 7/24 bu. Tavşan olsak bıkarız yani

    YanıtlaSil
  4. sincity diye bi blog var. güzel.

    YanıtlaSil
  5. alla alla madem tanıyon niye sölemiyon olm güzel blog diye. ben kendi kendime keşfettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben senin bloguna yorum yapınca fark etmiştim.

      Sil
  6. ha biz mail yollaridik. Senin anlatım gücünü s. Evet mail yollasam daha iyi olucuk. Napıyon? Finaller bitti bugün. Öğrenci işlerini yakmak istiyoz. Ben tekno2'den geçmişim. Bi de gelecek dönem tekno1 ve 3 aynı anda girecük.

    YanıtlaSil
  7. ben tatili yarıladım, ye iç yat ve bazen gez yapıyorum. şu ana kadar sispada başarılı bi öğrenci profili çiziyorum. öğrenci işlerini bulmak da zordur sizde, yaşlı memur falan.

    YanıtlaSil
  8. sispa ne. Ya GERZEKLER 3 SAYFAYI 2 gün içinde veremiyolar. dün öğrenci belgesi istedik. Bugün saat 3e kadar bekledik yok. Yok fakülte sekreteri toplantıda imzası gerek a.a. gerek. 1960

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim bilgi sistemi. öğrenci belgesi vermek idareleri üzüyor kanımca.

      Sil
  9. NESİ zor anlamıyorum ki. bi sürü okul imzalı şekilde printırdan çıkarıyo. Adamlar çıkarıyo dosyalıyo götürüyo imzalatıyo getiriyo AMK MAAŞ ALSINLAR DA çok sinire kestim konuyu değiştir

    YanıtlaSil

buraya bakarlar