universiad lo lo lo

üniversiadı bitirip gelen orhanın dolabı kilitliydi, anahtarını kaybetmiş meksikada mı ne.


-dolabı mı açabilcek var mı?
*ben tırnak makasıyla açarım ama tırnak makası benim olur.


karlı bi ticaret bence, çilingirlerden çok daha ucuz.


------


uluslararası ilişkiler dersindeyiz. herkes uyuyo, ben ne yapıyorum bilmiyorum, bi kaç tırt da dersi dinliyo, birisi tüm dersleri dinlemesine rağmen aynı hocadan aldığımız siyasi tarihten kaldı.


hoca: hobbes ve
sazanlar: thomas hobbes


-ve locke
*john locke


-işte bunu soyut anlamda, doğrudan
*diyalektik hocam
-diyalektik bu değildir.


hala ilkokullu gibi hocanın lafını tamamlamaya çalışan insanlarla beraberim, sanırım sayısal bi bölüm okusam problemi önce çözüp profesöre falan giderler koşa koşa, işin ucunda imza almak, elmayı kızartmak var tabi.


------





o bu değil de bu bizim buz hokeyi milli takımı, bolu, çek cumhuriyeti ve meksikada 4 ayrı kamp yaptı, bi sürü gol yiyip, 1 gol attı. o da güzel, en azından tekila içmişlerdir. iyi de sevindik hani.


------



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar