alper canıgüz


en sevdiğim yazarlardan birisi Alper Canıgüz, demokratik sosyalist olduğunu söylese de narsist.

en fazla 3 aydır haberdarım kendisinden, üç kitabı var, üçünü de bi çırpıda okudum, işte bu dedim, olmak istediğim tam olarak bu. 

twitter bi işe yaradı ve ben Alper Canıgüz'ün geçtiğimiz çarşamba aü siyasal bilimlerde olacağını onun hesabından öğrendim, araştırdım ettim ve oraya girmenin yollarını aradım, aklım katı şartlarla yıkanmış olduğundan çok zor sanıyodum, ilk defa üniversite gördüğümü de söylemiş olayım bu arada, kendi okulumu üniversiteden saymıyorum pek, yüksek lise gibi bi şey.

ufak bi amfi ayarlamış Alper Canıgüz'ü çağıran topluluk, zati amfi dolmadı bile, 30-40 kişi anca vardı, sanırım bu yüzden güzel bi söyleşiydi, isteyenler geldi, ben isteğe bağlı söyleşilere de pek alışkın değilim.

"cennet annelerin ayakları altında değilmiş, bizzat görülmüş."

"dustin hoffman, al pacino ve kadir inanır çok iyi dostlarmış."

evet sadece bunları öğrendim :) yo yo

kitaplarımızı aceleyle çıktığımızdan okulda unuttuk, imzalatamadık, halbuki orda da satılıyomuş, neyse kısmet artık dedim ve bu postu sonlandırıyorum, garip oldu ama yazmak gerekiyodu, zamanım yok gitmeliyim.

okuyun, okutun.

bi de komik olmuş facebook etkinlik şeysinde yüzden fazla kişi geleceğini söylemiş, neyse, orası facebook.



3 yorum:

  1. gelemeyenlerin facebook'ta önemli işleri varmış ondan. ben de sizin koleji merak ediyorum, bi tank taburu eder mi karşılaştırmak amaçlı.

    YanıtlaSil
  2. Kolejde zorunlu olurdu bunlar, 700 kişi olurdu işte. Burda da yazar var dediler geldik durumu oluyo, boşluktan dolduruyolar koca salonu.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar