im juli

daha iki fatih akın filmi izledim, diğeri de soul kitchen ama diyebilirim ki bu adam işi biliyo.
film tanıtmada ne kadar yeteneksiz olduğumu hemen hemen benim kadar biliyosunuz.

im juli klasik Türk filmi konu örgüsüne sahip gibi geldi, en azından özündü öyle, çevresi karışık biraz.

oyunculuk çok güzel, ben Juli'yi oynayan Christiane Paul a tam bitmiştim ki kadın galiba sadece bu filmde güzel, neyse konumuz bu değil, o zaman çok güzel bi kadınmış, ne hoş bakışlar onlar öyle.

izleyin işte, uğraştırmayın.

5 yorum:

  1. tam da fotoğrafını paylaştığın sahne favorimdir.

    http://www.youtube.com/watch?v=wpywEDo2nR4

    YanıtlaSil
  2. Kuruya özendiriyo :) gemide'deki gibi, soğutma soğutma.

    YanıtlaSil
  3. di mi ya!
    böyle bir sahne var ve böyle bir an yaşanmış iken nasıl olur da o ismi lazım değil için pis kaka filan diyebileceğiz ki, gülerim! :)

    YanıtlaSil
  4. 8 dakikalık sanatsal kız filmi izleyicisi olma yolundasın ama allahtan filmlerde güzel kadınlar oluyo da özüne dönüyosun lan!

    YanıtlaSil
  5. Yok, olmam, kısa filmlere dayanamıyorum.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar