the lightning thief

Şule'ler okulda film izliyomuş, yarıda kalmış, indir de izleyelim abi dedi, kim oynuyo, ne bitiyo, konusu ne bakmadan indirdim, izlemeye başladık.




bi baktım mitoloji uyarlaması, daha önce bunun hercules'lusunu izlemiştim, amerikada takılıyodu bizim eleman. mitolojiye bayılırım, sonra Uma Thurman karşımıza medusa olarak çıktı, Uma Thurman'a da bayılırım.


Hasan Deniz de geldi, erkek kardeşim, bi çok cümle İlahi Komedya'danmış filmdeki.


gençlerle izlencek bi film, oyuncular klasik amerikalı işte (kızın gözlerine gözlerine bakın!), benim bilmediğim ama ünlü olan, Yüzüklerin Efendisinden falan tanıdık tipler vardı.


arada ufak espiriler var, insanı güldürüyo, ıyyy bu felsefik değil, vıyy aklımı karıştırmadı demeyecekseniz izleyin, bi filmin sonunu tahmin etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı!



yönetmeni de harry potterın yönetmeniymiş hem. çekimler gayet iyiydi, efekt bile vardı.


a ha olimpos. mekanlar titanların takışmasından alıntıydı, ne kadar farklı olabilir ki sonuçta, kutsal kitapta yazılmış hepsi.

hydra, satir, sentor, mantikor ve bla bla görmek iyi oldu gece gece, hades i de pek hoş yapmışlar, ben olsam ben de ihanet ederdim, kıskanırdım onu, posedion reyistir.


işte mick jagger.

soundtrack olarak da high way to hell, poker face, keshanın bi şarkısı vardı hoşuma giden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar