mossad bana da el at

*adamlar bildiğin mangal yapıyodu abi gölün orda, yani gerçek et yiyolardı.
-oğlum mezun olayım ben de yapıcam paso, iki kilo pirzola alıcam, cazır cazır.
+ama oturduğun apartman da önemli bazı apartmanlarda mangala izin verilmiyo.
-problem olmaz o ya, ayarlanır bi şekilde.
*evlenince de hep et yicem, (roaaarr hayal ediyorum ben burda)
+evlendiğimiz kız iyi et pişirebilmeli.
-vejetaryanla evlenmeyek la sakın, yemiyolar ya pişirmeyi de bilmezler.
*yok yok, pişirir o, olmadı ben pişiririm.
+kokusundan rahatsız olursa?
*o zaman vejetaryanla evlenmeyiz.


merak 1; kaç tane vejeteryan gördünüz lan?
merak 2; yemekten geliyodunuz, gördüm, bu açlık niye?
merak 3; Allah'ım neydi günahım?

4 yorum:

  1. Başlığı gözüm skiyo bi yerden ama. Lan? ne çoruyosun!

    YanıtlaSil
  2. bana "da" dedim ya işte. asdfgf

    YanıtlaSil
  3. Mmm. Mmmmmmm. Tamam.
    Roar kısmı güzel, ben de onu kullanıcam.

    roooar roooarrr bi sendrom var derste gördük bildiğin ayı-erkek sendromu. Çok uyuyo uyandığında çok yiyip cima ediyo. Tıpçılar buna sendrom diyolar ama bildiğin türk erkeği bu

    YanıtlaSil

buraya bakarlar