limanlı





a: bu yüzen her şeyi bi peygamber tutuyomuş be abi.
b: be pezevenk, fen bilgisi de mi okumadın sen? lise okusan bilirdin, arşimed kanunu var, yüzüyolar işte. hem kaç peygamber lazım bunca şeyi tutmaya.
c: abi, ben sevdim bu geceyi, kayıkta yatçam.
a: evet.
c: hem birader de rahat eder evde.
a: evet.
c: yarın gece gitçem, "gene mi geldin be sen" dicek.
a: evet.
c: hep benim yataama yatıyo pezevenk, gene yatmıştır.
b: be kaymak, gel de analık yap bize, balıkları pişir.
c: olmaaz, kafam kıyak değil, yapamam analık falan.
d: ömrümde bu kadar acı biber yemedim valla. (c'nin ızgarasından alıp yediği biber)
c: ben yemiyom valla onları, feyzi abi yiyo, istersen daha var içerde.
d: yok be, zehir zehir. (hıçk)
a: ha hıçkırttın adamı amk.
c: banane be! ben mi ye dedim, mangalda balık yapıcaktı, bibere dalmış.
a: feyzi ondan kaykılıp uyuyuveriyo demek balığa çıkınca, basıyo acıyı.


isorak limanda balıkçı şeysini tamamlamak için uğraşırken ben de milletle muhabbet ediyorum, beleş dondurma yemek için çay bahçesine fotograf çekme işi ayarlıyorum falan işte. bi de etrafı dinliyorum.

3 yorum:

  1. Beleş dondurma yeme fikri güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. yedik o dondurmayı, daha ürün yelpazesini genişletme planım var. kordon büfeyi kepazeyim kalkındıracak.

    YanıtlaSil
  3. diyalogları renkli renkli yazman çok çekici olmuş.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar