eskişehir - biga

perşembe günü bütünlemeleri bitirdim, 3. sınıf oldum sonuç olarak. bir gün eskişehir'de kaldım. sözde sabah erkenden yola çıkacaktık İsorak'la, tabi gece dışarısı güzel geldi, geç yattık, geç kalktık. saat ikide yola çıktık, hava sıcak öf püf derken kara bulutları gördük. heh az serin olur diye sevinirken bozöyük'e yakın bir yerlerde doluya tutulduk, kendimizi zar zor kamyoncu abilerin takıldığı dinlenme yerine attık.


hava böyle olunca tekrar yola çıktık.



yollar gayet güzeldi. bursa'da görükle'ye dönen yolda bi köfteci var, otobüsle geçerken hep orda bir şey yemek isterdim, sadece çeyrek ekmek yiyebildim, zati güzel yapmıyomuş, hevesimi almış oldum.


devam ettik, uluAbat gölü falan derken yolu yarıladık.


bandırma'da bi kaza gördük, motorbisiklet tırın altına girmişti, fotografını çektim ama koymayacağım.

en son biga toprakları gözüktü ve makinanın şarjı bitti.



lada samara ak 47 gibi, görünüşe önem verilmemiş fakat çok sağlam, dolu yağsa bile kırılmıyor.

1 yorum:

  1. ak 47 harbiden çok iyi ha. g3 daha delici ama, yivli.

    çanakkale taraflarına da bi gün geleceğim ya bakalım :/

    YanıtlaSil

buraya bakarlar