bir gün bir gün bir çocuk

yatıyorum, yatıyorum, sonra yine yatıyorum. bütünleme zamanı bu okul böyle bi yer, çalışmam gereken derslerin sınavları zati bitti. cezayı geçebilemiyeceğimden çok rahatım, seneye tekrar görüşmek üzere ceza 2. yarın beden bütünlemem var, zayıflamak önemli değilmiş beden için, yine yeteri kadar iyi koşamıyorum. ruhum şişman. 


hep yatmıyorum tabi, bazen uyanıp bir şeyler yiyorum, bol bol sallama garip çaylar ve kahve içiyorum, hatta normal çayın bile sallananını içiyorum. hazır türk kahvesi diye bir şey bulmuştum çanakkale'de, neskafe gibi yapılıyo. onlardan aldım bi kaç paket. tabi yanımda kahve fincanı yok, kupada içiyorum o kahveyi de. falıma bakmak isteyen var mı?



yol gözüktüyse ekvator iki kere dolanılır temiz. o kadar uzundur o yol.


1 yorum:

buraya bakarlar