hastaneye gittim, sergi de gördüm

arada başım dönüyo diye doktora göründüm, çok sağlıklı zayıflamışsın, az kolesterolün düşük yağlı ye dedi, o kadar, ölüceğimi iddia edenler vardı, yanılmışlar.


tahlil için kan verdikten sonra 2 saat sonuçları beklemem gerekiyodu, hastane merkeze uzak olduğundan minübüse binip merkeze gittim. hesabıma para falan yatırırken bi sokaktan geçerken şu sergiyi gördüm, Biga İÖO sergisiymiş. 



beğendiğim şeylerin fotografını çektim, onlar da burda;








sonra yanıma bunları yapanlardan bir çocuk geldi, şu suratları nasıl yaptıklarını sordum.

önce kalıbı seçiyormuşlar, sonra hamuru tutkalla üzerine yapıştırıp boyuyomuşlar, etrafına da tablolar çiziliyomuş. çocuğun yaptığı "doktor beni baştan yarat"lı olan, kalıp olarak ayakkabı kullanmış, zati kan vercem diye kahvaltı yapmamıştım, annelerin sattıklarından alıp yedim, sonra da sütlü dondurma yiyip çay bahçesine gittim, uykusuz okuyup zaman öldürdüm. bunlardan sizin oralarda kaldı mı?


modern olcam diye saçma sapan sandalye getirmeyenlerden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar