gökhan

daha sonra özleyeceğimin farkında olmadan çamaşır suyu kokan elleri öf diyerek yüzümden uzaklaştırdım ve artık şu süpürgenin sesi bitsindi ve hem de evin içi havalansın diye açılan pencereler kapansındı. kendimi sokağa attım, evin kaotik ortamı sinirlerimi epey germişti. adnan şato sporla maç ayarlamış, geçen haftaki maçın rövanşını alıp hadlerini bildirmenin zamanı gelmişti. bakkaldan yarım kilo ziyah zeytin ve bir buçuk litrelik iki şişe süt aldık, Erdem Abi zeytin yiyip süt içmenin enerji vereceğini ve maçtaki performansımızı arttıracağını söylemişti. yine en çok para benden çıkmıştı ama takımıma feda olsundu, yeter ki şatoyu yeneydik. defans oynadım, yine de üç golüm, dört asistim vardı, maç da 8-5 bitti, yedi golde parmağımın olması mahallede en az bir hafta esecek Ahmet rüzgarına sebep olacaktı. bu rüzgara kapılan Özlem'le de daha sonra evlenecektik zati. şimdilik bu kadar yazıyorum, oğlum Gökhan kucak istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar