bir gün bir gün bir çocuk

sabah 10 da zorla kaldırıldım, komşuya, komşu değil de şey gibi işte, eskiden ev sahibimiz olan kişilerin çocukları şimdi bi şekilde döne dolaşa bizim komşumuz oldu, onlara kahvaltıya davetliymişiz. icabet etmek için kalktım, kahvaltıya gittik, yediğim içtiğim bende, bi yeri gezmedim, 15 sene sonra ilk evimize girmek garip geldi.


oradan çıktım saat 3 gibi, koşmaya gittim, başıma güneş geçmiş olabilir, yarım saat koştum. koşarken denize girenleri gördüm, benim de hararetimi almak için deniz kadar büyük kütleli su lazımdı zati, eve gelip havlumu aldım, denize girdim, siftahını yaptım senenin, çok tatlıydı.


5 te kardeşimi dershaneden almak için biga'ya gittim, erkek kardeşim karayip korsanları'na 4 bilet almıştı, onu izlicektik. karınları açmış, filmden önce tıkındılar, salonda sadece biz vardık, bizden sonra tek çift vardı, onlar daha şanslıydı :)



işte mükemmel gülez sinemaları.

filmi beklemekten ölücektim, izledim rahatladım, hastası olduğum seri olduğundan beğendim tabi ki, çirkin diyenleri de anlamadım ya, neyse. bi de o denizkızları ne lan öyle, hemen bi tane istiyorum?

fenerbahçe şampiyon oldu, kokoreç yedik, dondurma yaladık sütlü, evdeyiz. kib.

3 yorum:

  1. eh işte... :)
    moralim o kadar bozuk ki günlük okuyup başka bir şey düşünmek bile iyi geldi... sağol...

    YanıtlaSil
  2. Kağıt helvalı kavunlusundan.

    Şimdi mesela heralde yani galiba bu iş için "STATUS" denilen, ruh halini yada saçma önermelerini illiyet bağı kurarak yazabileceğin sosyal paylaşım kutucukları mevcut sayın "Adsız", please please let me get what i want this time, GO HOME!!!

    YanıtlaSil
  3. sevgili isorak. tespitimi yaptım; sen çok meraklı bir delisin.
    :)

    YanıtlaSil

buraya bakarlar