sabahçı kahvesi bu diil sanki


yine bi ankara - biga yolculuunun sonundayım daha geçen gün yazmıştım ya ben Kurandaki sırları bulan insanları ne ara 2. yolculuu yaptım bilmiyorum, 10 gün geçirdim ankarada ağzıma sıçan bi 10 gün, adamlar bildiğin bıraktı yav, daha telefonla hocaya yalvarma faslı falan var, 2 gün 12 saatte düzelttim düzelttim o notu yoksa poklara yan basmış olurum.

aha ben böyle sabahın köründe iniyorum bigaya, sonra kasabama gidicek otbüsleri bekliyorum 8 e kadar, 3 saat beklemişliğim var, kar yağdı diye 5 saat bekleyip 20 km yolu 2 saatte almışlığım var, az kalsın bi ankara biga daha yapıyodum, neyse ben bu kahveyi seviyorum, ttnet wifi şeysi çekiyo burda, benimde 600 dk beleş zörtüm var, giriyorum kullanıcı adımı şifremi, amcalar ne yapıyo la bu diye bakıyo bana, ben bişey diyip bakılmaz, bişey derken bakmak için uygun bi zarf değil, gördüğünüz gibi ne kadar polisimsi neyin olsam da Türkçe şeylerini falan da biliyorum, Türk Dili dersim de aa düşmüştü güz dönemi zati, evet ben yine saçmalar gibi oldum aha size şarkı:

bir arabesk ahmet var benden içerü.

1 yorum:

  1. Bide deniz görse orası hiç çekilmessin sen. Sıkıldım arkadaş ben de internete girmek istiyom uzaydan gelmişim gibi bakan fötür şapkalı divriği bastonlu amcaların içinde.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar