nettim?! fotograf bile var

bana çiğ köfte yourtturcaklardı bugün, piknik için, dedim piknik varken gerek yok ona, kaytardım bi işten, deniz kenarındaki şey yerine gittik, işte piknik falan oldu orda bi velet vardı, yordu bizi gibi, fotografını koysam nazar değdirirsiniz biliyom, koymucam :)
isorak da bizde ya, fotgraf çekmene gittik onla yicekleri hazırlarkene diğer bi kişiler şunları çıktı;



işte yedik falan, döndük eve, bende bi ağırlık bi ağırlık ohoo, millet bahçede çay keyfi yaparken ben içerde mayıştım, 12 den sonra çıktık dışarı, yanımızda ismailin fotograf makinesi, lensleri, benim fötr şapkam ve ekstra bi gömlek, hani şapka varkene tşört olmaz ya, mızıkalarım, bi de hoşbeş, kola ve puro aldık, önce kasabanın girişindeki mendireğe gittik, feneri yanmıyodu, kaza olsa milyon dolarlar kazanılabilir o derece, çatır çatır alırsın parayı neyse iskeleye gittik sonra ben süper kütük bi model olduumdan saatlerce uğraştık, isorak 2 foto çıktı dedi, 2sinde de ben varım ama en bi beyendiimi koyuyom te buraya, ahan;

gece vakti insanın dili iyice mal oluyomuş onu da anlamadı deyilim, nası bi anlatma o yukardaki be :/

10 yorum:

  1. denize karşı çiğ köfte yemenin tadı paha biçilemez.

    YanıtlaSil
  2. evet cidden süper bir dil olmuş hani benden kötü desem kızacaksın ama öyle işte :))

    YanıtlaSil
  3. ya fotograf önemli burda aslında, gecenin bç körü yazıyı ondan yazdım ama fotgraflara bi yorum bilem yok :/

    YanıtlaSil
  4. ehe güzel olmuş onu fs'de yazacaktım ben. ordan link verdin diye, konu senin profil resminden çıktı diye. sanki Türkiye'de değil de başka bir yerde çekilmiş bir resim gibi. gayet hoş olmuş bence

    YanıtlaSil
  5. sanattan da hiç anlamıyorum. hırsız gibi ne o şapka. alalala

    YanıtlaSil
  6. hırsızlar suratına müjde çorap geçiriyo ya, şapkayla hırsız ne alaka bilemedim :/

    YanıtlaSil
  7. kapkara. show me you baby. bak yandaki tam da istemediğim şey

    YanıtlaSil
  8. Tam olarak anlamadım, ingilizce konuşmak mı istemiyosun? Çok unrelated.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar