uyum ve uygu, final sorusu

drama sınavında sorulardan biri uyum ve uygunluğun farkını anlatındı, ben hikayemsi bişey yazdım, sıktım falan bişiler. işte o cevap;
 uyum ve uygunun tanımını yaptım önce gerek yok sanki onlara.
bi orkestra şefi var, orkestrasında yan flütten saksafona, çellodan viyolonsele onlarca enstruman ve bunları çok iyi çalan sanatçılar var, bi konser vericekler, çalıcakları parçalar mozarttan 9. senfoni ve Türk marşı, vivaldiden 9. allegro ve bethovendan requiem for a dream (oha! ne salladım, bethovendan bişi yazmalıydım ve aklıma gelmedi, nasılsa anlamaz diye sıktım asdfsdg). konser başlıyo, şarkılar çalınıyo, herkes yaptığı işten memnun, müzik aletlerinden ilahi ezgiler! (abarttt) ulaşıyo kulaklara, işte bu uyumdur, yapılan işi gönüllü olarak aynı anda yapar insanlar. konserde konserin verildiği ülke olan honolulu devletinin diktatör başkanı da var ve "lambada" yı istek parça olarak yolluyo, orkestranın tarzına uygun değil fakat çalmazlarsa hepsi pis balık fabrikalarında çalışçak demektir bu saatten sonra, işlerini seviyo bu orkestradakiler ve çalıyolar lambadayı, tabi güzel çalıyolar çünkü işlerinin erbabı kişiler, uyum yine harika fakat gönüllü yapılmıyo iş, bi baskı altında gerçekleşi işte bu da uygudur.


50 puanlık final sorusuydu bu kaç alırım bilemedim.


ps: 80 aldım bu sınavdan. ba ile geçtim dramayı da.

2 yorum:

  1. Uyum kendiliğinden, uygunluk bi şekilde.. Sıktım mıktım diyosun ama hikayeyi de uyduruvermişin helal. Ben ne derdim? Cinsellikle ilgili olurdu. (Hoca bıyıklı deilse) birbirini seçen 2 insan ve eşleştirilmiş 2 insan arasındaki cinsellik farkını anlatırdım. Hah sanki sordun. Ne tatlı finalmiş ayrıca o. Biz burda sülfatiyazolle halleşiyoruz :(

    YanıtlaSil
  2. hııı, okumuyo ama bu adam pek, boşa gitmiş olabilir hikayem, hoca bıyıklı değil ama okul bıyıklı, ondan yazamam asdasfsaf ama o tatlı da bunun anayasası falan filan var, onlar acı.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar