seneyi bitirdim.

okulumdaki ilk yılımdı, liseden alıştığımdan dolayı bu sisteme zorlanmadım, yani zorlandım tabi de tuhaf gelmedi işte olanlar, aynıydı her şey, sıradan her zamanki gibi. bana bi şey katmadı herhalde bu sene, öyle geliyo, sadece hayata dair öğrendiklerim var, şunu öğrendim de ileride işime yarar diyebilceim tek şey ise tabanca atmak (böle denmez ama seviyorum). okula dışarıdan gelenleri saymazsam kimseyle tanışmadım sanırım bu yıl, heaa tuhaf geldi de mi? öyle değil işte yeni bi yüzle tanışmadım. berber var onu da saymadım.
aslında bunları da yazmıcaktım ki ben, finalleri falan yazcaktım sadece. uykusuzluktan öldüm ben bu final haftasında çünkü ders çalışmak yerine birileriyle konuştum, fs neyin takıldım, sonra millet uyuyunca çalışmaya başladım, hey melcono ve çit en çok siz suçlusunuz. finallerde başarıyı yakalıcam sanırım, alayında. cc geldi mesela anayasam, yeter bana, hepsi böle ortada bişiler gelsin. sıkıldım yeter, eve gitçem ben, hoş bişi bu. 8 gün sonra da geri gelcem 6 tane bütünlemem var, evet 6 büt çok, rekorum oldu zati en çok 4 vardı bundan önce.

niye mi kahve koydum oraya? aldığım bi milyon 3ü1 arada bitti çünkü final döneminde, kantinden aldıklarımın da haddi hesabı yok, yine de kahve güzel bişi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar