evet, çok farklı bi konu bulduk, hadi karizma yapak

şimdii ben bigaya geldim saat 5.30du, sabahın körü lan evim 20 km uzakta bi kasabada, vermem taksiye o parayı, içim gider taksilere verdiğim paraya, otobüsü beklicem tabiki (iş bu yazıyı yazarken de otobüs bekliyorum), dedim zaman geçsin ilçenin içindeki börekçiye gidem, oturdum bi baktım içerde kalabalık bi güruh (birbirlerinle pek alakalı olmayınca güruh oluyodu herhalde) kılıçdaroğlu, baykal derken nasıl oldu bilmiyorum ama ebced hesabına geldi konu (hı hı, evet, yalnızsam başka masaları dinlerim, ayıp değil bi kere o, zevkli hem) işte bi çocuk bahsediyo ben de yapıyom ama ne işe yarar ki, bence manası yok hiç bişeyin, ordan bi hanımabla diyo isimlerin ebcedi karakteri veriyomuş bana yapsana, bla bla. ee acık din falan konuşuldu mu konunun kıyamet alametleri ve ya cinlere gelmemesi imkansız, işte yecücmüş mecücmüş falan, sonra Kuran'ın buglarını falan mı konuştular tam bilmiyorum, kaptan kustoyu kristof coloumb yaptılar, müslüman olmuş kızıldenizi görünce, ben cebelitarıkta tatlı su tuzlu karışmıyo bunu görünce oldu biliyorum ama neyse, sonra 780 yılında yazılıymış bu ama kolomb hayıflanıyomuş biz anca farkettik diye (evet kolomb da ısrar ediyo hala), ordan biri kusto dedi, hea abi ya karıştırmışım dedi, bi hanımabla da kızıldeniz diildi yav, karadenizdi galiba falan dedi, ben gülmeye başladım gizli gizli. sonra toplumu incelediler, sosyolog yanları da varmış, dinin eskisi gibi yaşanması için dağa çıkmak falan gerekiyomuş, sakal uzatılmazmış artık bla bla. ben güldüm sabah sabah, Allah da onları güldürsün, amen.

2 yorum:

  1. ama hanımabla başta doğru hatırlamış..sen yanlış biliosun ki..o kızıldeniz

    YanıtlaSil
  2. cebelitarıkın ora diil mi laaaa.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar