eyyvah eyvah 2



ankara'da izlemedim bu filmi, kardeşlerimle birlikte giderim diyodum, annem hadi eyyvah eyvah a gidelim dedi, annem de gelmiş oldu bizle. sinema salonu biganın nostaljik salonuydu, film arada kopuyodu falan, teknik problemler vardı ama pek zararı olmadı.


salon filmdeki karakterlerle doluydu sanki, karnımdaki ağrıların sebebi kızın (kıvırcık saçlar, kocaman gözleri, sıcak elleri, parlak tırnakları vardı be!) anneannesi vardı mesela, oturmaa gidiyoz diye kandırmışlar teyzeyi, filme getirmişler, arada arkama baktıımda kahkahalar attığını görüyodum film sırasında, hüseyin in anneannesinden farkı yoktu, önde oturan gençler de ilk düğün sahnesinde ortada oynayan kızlara, çocuklara benziyodu, gülerken oba bea diyolardı hem :) ne de olsa filmin çekildiği yerde izliyodum filmi.


birincisi çok güzeldi bu filmin, ikincisi muhteşem olmuş, durmadan güldürüyo adamı, recep ivedik veya cengiz küçükayvazın oynadığı saçma komedilerden çok farklı, karakterler daha iyi işlenmiş, olabileceği kadar iyi işte.
çınarın etrafına yapılan düğün yerine bayıldım, süslemeler harikaydı, son sahnede saçma sapan neşe kapladı içimi, izleyebilirsiniz bence, trakyalı seven kesin izlesin hatta pis thracian diyenler bile, hatta ve hatta filmlerin saçma olduğunu söyleyenler bile.


müzikler serkan çağrıdan, düğün alayında onu görünce pek hoş oldum.


şu bütler bitse de isorakla geyikliye bi uğrasak, mavi sandalyelere oturup birşeyler içsek.

1 yorum:

buraya bakarlar