deli var

uyandığımda en az 30 dk ağzımı hiç açmam, kimseyle konuşmadan traşımı olurum, saçlarımı yıkarım falan. odaya geldim, her işimi halletmiş, montumu da üstüme geçirip gitmeye hazırlanıyodum ki yatak arkadaşım uyandı, "biletin kaçta?" dedi. şaşırdım, 6 yıldır evine gidip geliyodu sonuçta, heyecandan yapmış olamazdı bu saçmalığı, kim uyanır uyanmaz başka birine biletinin kaçta olduğunu sorar ki? nabıcan dedim? kızmıştım ona, beni daha uyanalı yarım saat olmadan konuşmaya zorlamıştı, aksiyimdir ben biraz, hele böyle durumlarda kırıcı bile olabilirim. "çantamı hazırlamadım da, sen ne yapıcan, sen de hazırlamamışsındır diye merak ettim." dedi. "iyice kızmıştım, kaç dk sürüyo lan bi valiz hazırlamak." dedim. altı üstü zaten dolapta bi şeyin içinde toplanmış kirlileri çantana atıcaktın, bi de tatilde giyeceğin elbisen varsa yanında, onları tıkıştıracaktın, şu ana kadar 15 dkdan uzun süren bi çanta hazırlamam olmamıştı. "ne yapsam acaba, ıhıımm, önce uyusam mı?, senin biletin kaçta, ııhımmm, sen hep geç gidersin, ellerini şaklatıyo garip garip, ıhııım, sen trenle gitçektin gerçi bu sefer, önce uyuyayım ya, 3 te kalkarımm, ıhm, daha iyi evet" dedi, sanırım şizofren ya da ona benzer manyakça bi şeydi, üstünden yorgan mı battaniye mi ne, 7 senedir ne olduğuna karar veremediğim şeyi kaldırdı ki üniformayla uyuduğunu farkettim, kravatı bile gömleğinin son düğmesi ilikli olmasına rağmen tam olarak sıkılı bi şekilde takılıydı, gece nöbeti vardı, benden sonra, 01.00-03.00 nöbeti yani. 4 saat uyucaktı en az ama yine de bi üstünü değiştirmek zor gelmişti, ufak zaman hesaplarının adamı da olduğunu öğrendim 1 aylık ranza arkadaşımın, üstümü değiştirmem yıkamış olduğum ayaklarımı kurulamamla birlikte tam olarak 3 dk sürüyodu çünkü, sanırım diğer ter kokan sınıf insanları da geceleri böyle uyuyodu.

buna inanmak istemedim, sadece cinli (3 harfli anlamında) oda arkadaşım yapıyodur bence bunu, 3 dk nın lafını yapan bu çocuk ben müzik dinlerken yatağıma yaslanıp 1 saat boyunca bana koleji, lisemizi anlatmıştı. ben silmeye çalışıyorum o lanet yeri, bu çocuk ise devamlı hatırlatmaya. yok nasıl kopya çekmişmiş, yok şu hoca deliymiş, öbürü çok iyi not veriyomuş, çaycısına bile lanet olsun, adam adımı sapığa çıkartmıştı okul personeli arasında, işime de yaramıştı ama, kantinci emin abi hep torpil yapıyodu bana, o da sapıktı çünkü.

montumu üstüme geçirip çıktım odadan, konuştuğum için çok canım sıkılmıştı, bi tane sakız attım, vivident 3d ananas-nar-guava lı olandan (çok güzel ha), sınıfa gittim, uyudum, kamu yönetimi sınavına girdim, 1. bölümden sormuş yavşak, yine de geçerim, şu an evdeyim, şizofrenler yok, kimse kazakla yatmıyo.


2 yorum:

  1. ne güzel olmuş bu yazı çok sevdim ^^^üniformayla uyumak nedir ya 1 saat bile uyuyacaksan olsan çekilir mi o çile? çok garip yaratıklar bunu yapabilenler. uyandığımda konuşmayı ben de hiç sevmezdim bi süre surat asmalıyım kendime gelene kadar ama mel saolsun beni konuşmaya alıştırdı :p ve de o sakız çokgzl lan! bi de sapık olayını da yaz ben merak ettim :))) amma uzun oldu keşke post girseydim :))

    YanıtlaSil
  2. ya sapık işte, gel beraber karıya gidelim diyodu asdfgds sakız da harika evet.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar