böööö


remember the daze i izledim, liseliler, ergenler, onların dertleri, sapkınlıkları var filmde, tabii ki de filmi anlatmıcam ama veletlerin arabaları vardı, kıskandım, bi de magic mushroom istiyorum ben, temin edebilen varsa kek falan yapıp yollasın, biliyorum bu suç asdfgbh istemiyorum aslında, şakacıktan dedim.

sanırım kafamı garip yapıcak her türlü şeye düşkünlüğüm var, tatsam olur yani, a-ferin delisiyim ben, votkaya bayılırım.
 yine ne anlatçağımı bilmeden başlıyorum yazıya, direkt kumanda panelinden eklediklerimden olucak bu da.

ceza hukuku finaline de girdim, olan oldu artık, 52 alamazsam kaldım ama umudum var.
x terör örgütüne üye olan a ve b metroya bomba koymuş, 10 kişi olay yerinde, 5 kişi hastanede ölmüş, 15 kişi de yaralanmış, tipikliğin manevi unsurları bakımından incelicekmişiz bu olayı, ben olası kast dedim, doğrudan kastmış.

ne kadar da berbatım ha? sıkıcı sıkıcı, benle aynı yerde 2 saat oturmak istemezdim, ölürdüm valla, suratsızım da, bu aralar uyuyamıyorum, sinirliyim çokça, berbat insanlarla yaşamaya devam ediyorum ve en lazımlıklı şey olan sahiplik duygusu ben de dolabım kadar, tüm sahip olduğum şeyler çanakkalede, burda da işte tırt bi dolap var, ayrıntılarına girmicem, yurt dolabı gibi hayal edin siz, içinde elbise falan var, yarısı da sevmediklerim, giydiğimde iç tarafında iğneler olan bi şey giymiş gibi oluyorum onları, 7 senedir giyiyorum bi de, eskidi tırt şeyler. çoğu şeyi o dolaba koymam yasak bu arada, yiyecek bile kurallarda, tabi her yasak kendi isyancısını doğuruyo.

hayran olduğuna karşı tavırlarında hep bi çekince olur, alışınca laçkalaşırsın, isorakla buna karar kıldık.

sustum, eve gideyim.


9 yorum:

  1. İyi yapsınlar sana kek. İyi.

    YanıtlaSil
  2. megali ideam kek yollatmak oldu,yabanmersinli de olur magic mushroomlu da :)

    YanıtlaSil
  3. iyi. hıh. makarna yi sen makarna:)

    YanıtlaSil
  4. Sen bi eve git bence de sana lazım olmuş şart olmuş.
    kime hayrandınız da laçkalaştınız merk ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Söylemem, evet eve gitmem gerek.

    YanıtlaSil
  6. hukuktan zerre anlamam ama direkt ölenlerin sayısı hastanede ölenlerin sayısından fazlaysa birincil öncelik öldürmektir. parça tesirli filandır. asdlkjklj yok salladım artislik yapmıyorum. şey diyeceğim, son sınıfta spektral analiz diye bir dersimiz vardı. 4 ders bir arada işkence bir şey yani. bunu da geçersem mezun olacağım. sonra askerlik, hatta evlenirim bile diyordum. final boktan geçti. dedim kesin kaldım. ders de ikinci dönem dersi olduğundan bir ders için 1 sene beklemem gerekecekti. benim moral sıfır. sonuçlar açıklandı. bende umut sıfır. bakmak bile gelmiyor içimden. neyse, eninde sonunda bakacağım sonuçta kaçış yok, baktım. D2 almışım, olabilecek en düşük geçme notu. ortalamanın ebesini atlıyor ama sonuçta bir senemi kurtarmıştım. o gün ne sevinmiştim. şimdi olsa sana yemek ısmarlarım o gazla, o derece düşün (bir ara toplanacaktık güya, peh!). neyse lafı uzattım, ne saçmalamış bu diyeceksin ama özet geçiyorum, moralini bozma, çıkmadık candan umut kesilmez. geçmeyi hak ettiğini düşünüyorsan, geçersin.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Birincil öncelik değil de kast diyelim, kaç bahar geçti, toplanmadık, ben bu 70 ten aşağı haketmiyorum ama hoca da 10 u haketmiyo.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar