kısa kısa kısa




*lady gaga freddie mercuryi görmüş,
slm pls asl nbr, ben senin sölediğin radio ga ganın beautiful, dirty, rich versiyonuyum, daha 1 albüm, azcık single falan çıkardım ama sizden daha ünlüyüm demiş. freddie mercury de ona another one bites the dust, show must go on demiş.

*kardeşimle alışveriş için çanakkale merkeze gittik, asıl amaç her yerinden temazsızlık akan laptopumu garantiye vermekti, 21 yy de hala fatura istiyolar garantiye almak için, tabiki bende yok, bütün masraflar döte girdi.

*kardeşimin hiç acıması yok, ben maaş almaya başladıımda kesinlikle beni batırıcak.

*asos usulü sıcak waffle, akıtma arasında dondurma.

*okul açılmadan önce bi milyon amelelik beni bekliyor, 6-7 ay için taşınmak ne zor.

*çanakkale merkez ve bigada uykusuzun 2 eylül sayısı yok!

*pengueni sevmiyorum, erdil yaşaroğlunu da.

*pucca ve mayonezi severimi twitterda takip etmiycem! bak twitter gülben ergeni takip et dedin, dinledim, şimdi sıra sende o ağlak karıları, kız şeysilerini önerme artık bana.

*notre dame de paris müzikali çok güzel.
kib bye aeo.

aha şarkı adı geçer de şarkı olmaz mı?

innuendo:

another one bites the dust: (bu sözü federal olunca öldürdüüm lanet bi uyuşturucu tüccarının arkasından sölücem)

eh, eh:

bi de moonlight shadow olsun nölüüüüür:

amy mcdonald ile mike oldfieldi karıştırıyorum ben.

*evet 2 absürd fotografı bulmam da uzun sürmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar