göz kırpmak gerek


çok kişinin bu göz kırpmalı fotografı var.
nargile dumanı savururken, plajda, yüzerken, enercik zıplamalı x işaretli olduğu gibi, araba sürer gibi yapılanları da ekleyebiliriz.
benim hiç yok a dostlar, hepsi eğreti duruyo, marjinal bi piç olmaya kalktıımı sanmayın, fotograf çekinirken kasıyo kaslarım, mesela böyle göz kırpıp hayatta poz veremem ben, 10 kişiden sopa yemiş hint fakiri gibi yamuk yumuk durur suratım. nargile dumanı üfürürken poz versem anneannemin hamurlu bişiler yaptıı o toprak şeyin duman çıkarışı gibi duman çıkarırım anca. plaj ve yüzmek mi dedniz? göbek var en göbeğinden asdfhh. zıplama falan bozar zaten, bugüne bugün koca pezevenk olduk. arabanın direksiyonlu koltuuna ise hiç oturmadım.
bakın bu hanımabla ne güzel poz vermiş, manken belki, ondandır ama benim de şişeden gazoz içerken fotografım var;



henüz o pipetle gazoz çekicek kadar medeni hayata adapte olamadım lakin çatal kaşık kullanıyorum.

13 yorum:

  1. soldaki fotoğrafın tonu güzel ama sağdakinin magentası azcıkın fazla. ayrıca o gün yanımızda pipet olsa sana da yapardık bi kıyak nolcak. bide kız fotoğraflarının güzel olmasının bi nedeni de saçların yüze doğal çerçeve oluşturması. senin saçın mı var? şu haline bak. ayrıca nargilenin dumanına kanma göbeği de erit bi de teomanın mavi mavisini dinle acilen.

    YanıtlaSil
  2. link falan atar insan, ben sana direkt servis yapıyom.

    YanıtlaSil
  3. http://fizy.com/#s/1lsfmj almalısın, dinleyip hayatını anlamlandırmalısın, mayosu güneş ve tuzdan eriyen bilir, zira mükemmeldir.

    YanıtlaSil
  4. akdenizi, egeyi anlatıyo bunu, ben pek aşina değilim. eylülde denize girmeyik biz.

    YanıtlaSil
  5. bak iyi hatırlattın acilen göz kırpmalı, araba kullanmalı klişelerden yapmam lazım. bugüne kadar niye yapmadım ki...

    YanıtlaSil
  6. demek nargileli ve x yapanlıdan var!

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. fotojeniklik yoktur gerçekten cool olmak vardır.

    YanıtlaSil
  9. sanırım bizde o yok ebru, kuul diiliz asfsg

    YanıtlaSil
  10. sensin kuul değil.

    ağzını kırırım.

    YanıtlaSil
  11. Üzülme herkes fotojenik olamaz, mesela ben :))

    http://miyukininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. bu yazı benım de kendım hakkımda bı tespıt yapmamı sağladı.
    benım de boyle fotoğrafım yok lan hiç
    hele coolluk hiç yok.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar