garip esnaflar

sabah telefon geldi, yurtiçi kargo, pakediniz var şubemize gelip alabilirsiniz (bi kasabada oturuyorum, kargolar pek uğramaz, ilçedeki şubesine çağırır), gittim, biz pakedi evinize yolladık dediler. e ne bok aramaya çaırdı bunlar beni?

akşam telefon geldi, ulusoy, cumartesi gecesine biletiniz var, gelip ücretini alabilir misiniz? çanakkale den olan seferleri kaldırıyoruz. oha dedim, yangından mal kaçırır gibi ulusoy kapatıyolar. yok gelemem, uzağım dedim, garajdaki marketten ücretinizi alın yarın dediler, bilet bulamazsam ne söverim.

tedaş (ya da öle bişi teidaş da olabilir), esnaf değil ama, bi sıraya girdim, soldaki sıra, zaten 2 sıra var, benim sıradan 2 kat hızlı çalıştı.

şifa bozacısı, bigadaki favori mekanım, yazın dondurma, kışın boza, darıdan yapıyo üstelik, her seferinde bozayı ne kadar mükemmel koşullarda hazırladığını anlatır bana, gerçekten harika bozası var, dondurmaları da pek güzel, bana ankarada akmandan başka yerde boza içme dedi, beni takip ediyo olabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar