vizeler


şimdi ben çalışmıyorum falan ya, millet köpek gibi otluyo (evet, ya köpek gibi çalışılır ya inek gibi otlanır fakat böle dedim, ben dedim oldu!) ben hala seyehat modunda takılıyorum, doğru düzgün bakmıyorum kitaplara, notlara falan ama gayet de iyi geçiyo bu sınavlar. ne zaman götümde patlıcak çok merak ediyorum. anayasaya girdik, azıcık çalışmam ve genel hukuk bilgimle yaptım (oha ne genel hukuk bilgisi lan, genel kültür işte; darbe marbe), hemen ardından Türk Dili vardı; İstiklal Marşının 2. kıtasını açıklayınız ve yazarı hakkında bilgi veriniz, M.Akif şiiri vardı bir tane daha onu açıklayınız, Çanakkale Mahşeri kitabını konu, yer, zaman, olay bakımından inceleyiniz şeklinde üniversite öğrencisine yaraşır muhteşem sorular vardı :)
bugün de ilk sosyolojiye girdim, çalışmıştım buna açıkçası, en azından diğerlerinden fazla, yaptım 4 soruyu da, hoca az yazmamızı sölemişti; bi çarşaf doldurdum. drama (davranış bilimleri) sınavı vardı ardından, 2 soru sormuş hoca full kolpaladım, münevverin yaşadıklarından bile örnek verdim. yarın ki inkılap sınavım kolay geçicek biliyorum, tek korkum pazar günü ki trafik hukuku vizesi, onu da atlattıktan sonra, suç psikolojisi ve polis etiği kalıyor, onlar zati dert değil.

edit: trafik hukuku çok da güzel geçti, suç psikolojisi de aynı şekilde, kaldı bi polis etiği, hadi bakam.

edit2: son sınavda acık sıçtım fakat umut var, böylece vize haftası bitmiş bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar