Ankamall'daki kadın subay...


bunu yazdım diye başıma bişi gelsin istemiyorum, öncelikle belirtmeliyim ki ergenokoncu diilim.

bugün isorakla ankamalla gittik, fotograf bastırmak için, bastıramadık o ayrı bir hikaye tabii. neyse dedim madem bi işi beceremedik bari boynere girelim de ne var ne yok bi bakalım belki bişiler yakalarız. tam o anda bir adet kadın binbaşı yanında da emir eri olduğunu düşündüğüm takım elbiseli, 3 numara saçlı falan filan. bu abla eline de sivildeki çantasını takmış, aldığı şeylerin poşetlerini askere vermiş geziniyordu. nesi anormal bunun? bence o kadının üniformalı olması anormal, askeriyenin içinde olması zati anormal; hadi polis teşkilatına alınıyor çünkü kadınların da aranması gerekiyor falan, askerde ne oluyor? off çok saçma oldu be ama ben bu anımı paylaşmak istiyorum, olaydaki çarpıklığı anlatmak istediydim olmadı, siz anladınız ama ben biliyorum.

işbu yazdıklarımın hepsi honolulu devletinde geçmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar