soyunmaktan son anda vazgeçtim

iki film var, onları izledikten sonra bana temelli alışkanlıklar kazandırdılar.


birincisi American Beauty; başrol Lester'ı karısı aldatınca değişiklik kararı alıyor ve sabahları koşup kondüsyon yapıyor ve sağlıklı besleniyor, bir zaman sonra fit bir bey olup çıkıyor.


ikincisi American Psyhco, Christian Bale, sanırım filmde adı Patrick'ti, her sabah yüzüne binbir çeşit kremler sürüyor, giyimine dikkat ediyor (burada eksiğim var). tüm bunları yaparken milleti doğramaktan eksik kalmıyor.


filmler de yaşanmış ya da yaşanması mümkün olayları bazen anlattığından ben bunların olabilirliğine inandım. ilkinin etkisine kapıldıktan sonra + 30 kilo verip eskisine nazaran güzel bir vücuda sahip oldum. ikinci filmin etkisi ise bana epey masraflı oluyor, tek celsede bir şey değil de zamanla sigara içmesem şu araba benim olurduya dönecek. penatring bilmem ne scrubından, bi şey jeline, oradan kil maskesinden tut ferahlatıcı toniğe bi sürü ıvır zıvırım var. evet onları kullanmazsam cildim zati yağlı olduğundan zart diye yağlanıyor da kullanmasam ne olur bilemiyorum.



sene 2009

sene 2011



bunun yerine yarı çıplak abuk bi fotografımı koyacaktım ki yıllarca yanından geçip de köftesini yiyemediğim Bursa'daki araba köftecisinin önündeki fotografımı buldum, diğerini yolla panpa diyene yolluyorum.


2 yorum:

  1. Çıplak fotoğraflar bekliyom. Ben de sana Seçkinin çıplak pozlarını yollarım karşılığında. (beni terkederse şantaj unsuru olarak çekmişidim) Ha diyceksin napıym seçkini.

    Sustum, fena erimişsin ama hakkaten aferin

    YanıtlaSil

buraya bakarlar