people are strange

galizli küfürler ederek ve hiç durmadan sarsarak uyandırdım onu, lanet herifin karısını aldatması yetmiyormuş gibi bir de gönül eğlendirdikten sonra benim evime gelip yatmasına dayanamaz olmuştum. zamanında anahtarımı ona vermekle büyük hata yapmışım. şimdi çocukluk arkadaşlığı, başka kimseyi tanımıyo olmam falan derken geri de isteyemiyorum. 


homurdandı tabi, sonuçta insanca yaptığı bir şey yoktu. mutfak ve banyomun halini anlatmayacağım. her geldiğinde mısır'ı istila eden çekirgelerin firavun'a verdiği zarardan fazlasını bana veriyordu, hem inananlar için o olayda büyük bir ibret vardı, ayrıca firavun da kayıtlara göre pek nazik bir insan değildi, bizim durumun tam tersi.


"of bu seferki hatun çok iyiydi be." dedi utanmaz. sonunda devi kaldırabildim diye sevinirken kendi öküzümü daha uyandırmadığım aklıma geldi, bir de onla uğraşacaktım şimdi, üstelik koca gün daha yapacak tonla işim vardı.


http://fizy.com/#s/18hdyq

-sırf şarkı paylaşmak için yazılan yazı.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar