bu bir internet cafer yazısıdır

geçen sene de vardı böyle bi yazım, askerler falan var etrafta, keliz hepimiz.
ben ankaraya geldim ya zati, soğuk be bura, öğlenleri de ısınıyo, 1 haftada bi bok yapmadım iyi koştum ama (o sahayı 8 kere dönüyom, boru muuuu?). yeni hocaları falan gördüm, ceza hukuku mu ne ondan çakarsam sorumlusu ben değilim.
her geçen gün insanlar küçükleşiyo olabilir, 1. sınıflar bildiiniz velet. bi de içlerinde ortaokuldan sınıf arkadaşım çıktı, daha konuşmadım ama o zaman da konuşmazdık zati.





uyku düzenini benimn kadar hızlı değiştirip buna adapte olabilen var mıdır bilmem, 1 gün önce uyuduum saatte uyanmam falan gerekiyodu ve bunu başardım asddgbxz



ben insan profilleri şeysi yazıcam hatta yazıyom ama okulda kaldı kağıtlar, bilmiyorum ki buraya koysam mı?, koysam ilgi görür mü?

kardeşimin mp3 çalar şeysi sonystage programı olmadan müzik atmıyo, cd evde kaldı (almak aklıma bile gelmedi, o kadar çok kaldı yani), kurbana kadar aynı şeyleri dinlicem galiba.

internet kafeler zihin kapatıyo, hafta içinde yazcak negzel şeyler bulmuştum ben, galiba bilgisayarımı yanıma almalıydım.

a ha da bunları dinliyom, kayıtlı olmayıp da dinlediğim tek şey sakin.

http://kepazeyim.fizy.com/p/sakin

bi de çavdar tarlasında çocukları tekrar okudum, dün de dostta 60 yıl sonra diye bi kitap gördüm, bizim holden 76 yaşında, yazarı salinger değil diye 19 liraya kıyamadım, okuyan varsa değer mi bi söylesin.

4 yorum:

  1. çavdar tarlasında çocuklar en çok sevdiklerimdendir. ben de çocukken o karikatürdeki gibi annesinin peşinden düğünlere gidenlerdendim, şıkkıdı pıkkıdı oynardım :)

    YanıtlaSil
  2. Hala o kitabı okumadım ve onu bana veeerr. Internet caferler o kadar yararlı yerler değil en azından benim yaşımdaki insanlar için değil. Hâlâ her akşam çay bahçesinde oturduktan sonra arkadaşlarla counter-strike oynuyorum içimdeki vahşeti atmama yardımcı oluyo. Sana da oynattım zaten 5-1 kullaniyon. Adın da priapos (bu harflerin bazıları küçük bazıları büyük ama bilmediğim için ayrıntıya girmedim) başka bi parantez daha (bu yazıyı yazarken yanımda habersizce oturuyodun ve içimde vahşet olduğunu söylüyodun)

    YanıtlaSil
  3. 1. sınıflar bildiğin veled derken????_?_.

    YanıtlaSil
  4. velet işte, sen sayılmazsın, sen 1 sen ben 2 oluyom, sen 2 ol ki genç kalasın ben de biraz 3 sayılem.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar