Das wilde Leben (8 Miles High)


video bi türlü yüklenmedi, youtube linkinden idare edin;


önce bu klibi izledim, şarkıya hasta oldum, araştırdım nancy sinatranın şarkısıymış, ville valo ve natalie avelon 8 miles high ilmi için söylemişler, klip filmden karelerle süslü, filmi de izlemem gerektiini düşündüm, indirdim filmi, natalie avelon başrolde oynuyo, 68 kuşağını anlatıyo gibi bişi film,
--spoiler---
bu natalie manken, the rolling stones un gitaristi keithle falan takılıyo, tabi öncesinde bi komüne giriyo evden kaçınca, evet evden de kaçıyo, nasıl anlatıyorum ama ortasından başladım çünkü keith en önemli şey filmdeki :) komünde yapamıcaaı anlayıp bi sürü zengin insanla takılmak üzere manken olarak dolanıyo ortalıkta, sonra sevgilisi olduunu düşündüü, şimdi adını hatırlamadıım adamla mükemmel bi otobüs ile dünya turuna çıkıyolar, adam ölüyo meksikada, keith de orda oluyo falan filan.
--spoiler--


nasıl da kötü anlattım, film izlenebilir, iyi hoş bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar