zamane çocukları

tabiki de bizim zamanımızda şöyleydi falan yazmıcam, daha dün çocuktum ben, tasolarım falan vardı, sadece başlık o olsun istedim.
dün gece ankaradan çanakkaleye gelirkene yanıma ilk defa başçavuş olup askerlikle ilgili tavsiyeler veren, yaşlı olup gençliği falan anlatan, benim gibi öğrenci olup süper bi insan olduğunu gösteren birisi oturmadı, 10-12 yaşında bi çocuk oturdu. annesine el sallıyodu aştiden çıkarken, hareketlerinden kendine güveninin çok fazla olduğunu gördüm, sanırım daha önce birçok otobüs yolculuğu yapmıştı, tek başına (ne diyon lan demeyin asıl anlatmak istediğim bu diil, çocuk cooldu falan işte, ufaktı hani ben de onun yaşındaykene gidiyodum oraya buraya fakat onun gibi raaht olamıyodum). sonra bu çocuk bi telefon çıkardı cebinden modelini bilmiyorum, bu demekki 6600 dan üst bi model, böle yanardönerli, ekranına parmaanla basıyon falan. sonra birilerini aradı, sanırım lapsekide yanına gittiği kişilerdi. telefonu geri koydu, yanındaki çantadan psp çıkardı ve adam tokatlamaya başladı street fighterımsı bi oyunda, kıskandım lan, 2. defa pspsi olan birini kıskandım, diğeri çitlembikti, ben de psp istiyorum. hem de çok istiyorum, çaktırmadan alem dicem ekstresi var bunun, yazı var, ispiyoncu kardeşi var falan.
not: resimdeki çocuk diil evet ama pspsi var :)

4 yorum:

  1. ay kıyamam ya. benim psp yi satiim mi sana? ama sıkılıon olum 3 gün sonra. bak bana sıkıldım 4 senede :D

    YanıtlaSil
  2. ben de 4 yıl oynayıp sıkılmak istiyorum, bu koca şey derslerde açılmıyo; hoca izin vermedii sürece, psp her türlü akar gider :)

    YanıtlaSil
  3. bu olayların hepsinde bende varım ama beni hiç eklemiosun... yazıda çocuk var çocuğu kıskandım..

    YanıtlaSil
  4. bende dünyada psp si olan iki insanı kıskanmadım biri o çocuk biiride çitlembik..

    YanıtlaSil

buraya bakarlar