komşuluk ilişkileri öldü diye ağlanılmasın, komşuluk ilişkisi denen şey unionlar kurup bir diğer komşunun, o an orada poğaça yemeyen falan, üzerine saldırmaktan ibaret. belki bu bi taktik, sürtüşmenin insanları diri tuttuğunun farkında insanlar, faydalanmaya çalışıyolar. 


cemile teyze var, damı var evinin bahçesinde, eskiden inekleri varmış, şimdi o damda iki düzine kadar kedi var, onlara kestiği kurbanın etinden verdiğine şahit oldum. bana da beş lira verdi, sadece ondan para alıyorum bayramlarda, birilerine bir şeyler verdiğinde çok seviniyor.


kablosuz ağımın adıyla dalga geçen bir çocuğa boş bulunduğu bi anda nah yaptım, herkese de ispiyonladı beni.


düğün var bi de koşun gidelim, istanbul'dan gelin gelmiş, onu da görürüz, belki bizim de nasibimiz oralardadır,  haydin gençler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buraya bakarlar