ölüleri öldüremezsiniz, belki karınlarına kazık saplayıverirsiniz

balık ayıklamaya gittim, bedava balık alabilmek için. üstüm leş gibi kokuyo ama olsun, bedava balık güzel, epey güzel. sardalyaya ağ atmışlar, ağları onbeş dakika tutmuşlar denizde, bi yandan çıkarıp bi yandan satarak iki saatte bitirdik.o kadar çok vardı işte, ramazan öncesi bereketi, maaşallah. 


son beş kasayı tayfaya ve yardım edenlere ayırdı Sefer Kaptan, ızgarayı da yancı olmak isteyen Muhsin yakıverdi. fırından ekmek aldırdık, soğan zati teknede vardı. çok yiyemiyorum, yağlı balıklar, içimi bayıyor. kenara geçip sigara içtim, bi de kahveden söylediğim çayı. 


bisikletime bindim, müzikçalarda norah jones klasörü açık. bi kediyi ezmişler, onu yoldan aldım, boş araziye çukur açıp oraya gömüverdim. artık müzik çalmıyor; ölüye, ölüme saygı.

2 yorum:

  1. 'Super' kutucugunu isaretledim. Kediyi gomdugun icin cennete gidersin insallah(amin)

    (Evet, emniyet mensubu olacagin icin seviniyorum cidden)

    YanıtlaSil
  2. inşallah yanlışlıkla öldürdüğüm kediye kefaret olur.

    YanıtlaSil

buraya bakarlar