formspring hedesi


şimdi ben milleti facebooktan rahatsız ederken(rahatsız ederken dediysek taciz deil sadece milletin duvarına işiyorum falan) bi yandan da ekşiden konulara neyin bakıyodum.hergece saat 12 den sonra gözü çarpan bi başlık vardı sözlükçülerin formspring sayfaları diye girdim baktım ordan bi link tıkladım millet sorular falan soruyo dedim bende açayım bi sayfa soru sorayım ona buna soru sordugum insanlar bana cevaplar verdi baktım burda saçmalamama kimse laf etmiyo hatta onlarda saçmalanmasından zevk alıyo milleti flowing yaparak daha sıkı saçmalamaya basladım çok hosuma gider oldu tüm bunlar 2 gündür facebooktaki arkadaslarımın rahatlamasını sağladıgından dolayı arkadaslarım, benimle birlikte canı gönülden saçmalayan insanlarla beni tanıştırdıgın içinde ben sana minnettarım formspring.son olarak lanet sorularınızı bana burdan yöneltebilirsiniz
http://www.formspring.me/kepazeyim

1 yorum:

buraya bakarlar